Deutsch

Norton_360_v6

Norton 360

Voraussetzungen: 
Hardware:
  1. 300-MHz (or higher) processor for Windows XP; 1-GHz for Windows Vista or Windows 7
  2. 256 MB or more RAM; 512 MB recommended
  3. 300 MB available hard-disk space

Software:
  1. Windows XP Home, Professional, Media Center with SP2 or later (32-bit); Windows Vista Starter, Home Basic, Home Premium, Business, Ultimate with SP1 or later (32-bit or 64-bit); Windows 7 Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Ultimate (32-bit or 64-bit)
Other:
  1. The capacity to download about 120 MB of data
  2. For phishing protection — Internet Explorer 6.0 or higher (32-bit only); Firefox 3.0 or higher (32-bit only); Google Chrome 10.0 or higher
  3. For antispam — Outlook 2002 or later; Outlook Express 6.0 or later; Windows Mail (spam filtering only)
  4. For browser vulnerability protection — Internet Explorer 6.0 or higher (32-bit only); Firefox 3.0 or higher (32-bit only)
  5. Email scanning supported for POP3-compatible email clients
Beschreibung: 

Norton 360 protects PCs against the latest online threats and also includes tools for tuning up systems and backing up data, all in a way that minimizes the need for user interaction. It does most of its work in the background while consuming few system resources.

Benefits for Organizations

You can use Norton 360 to add security, backup, and tune-up utilities to your organization's computers in a single product.

Major Capabilities
  1. PC security: detection and removal of viruses and spyware; prevention of unauthorized incoming and outgoing traffic through a two-way firewall
  2. Identity protection: protection of user names and passwords; phishing protection; parental controls management; e-commerce website authentication
  3. Backup: local options to back up and restore data via CDs, DVDs, internal drives, external drives, and other media; 2-GB of secured online backup space
  4. PC tune-up: hard drive defragmentation; cleanup of unneeded files


Licensing

This donation includes a one-year subscription for use of the product, protection updates, and new product features for one computer. The product will cease to function entirely after one year unless the subscription is renewed.

Retail Version


This product is identical to the version sold through the Symantec website and includes the standard support, renewal, and upgrade options available with retail products.

Bitte beachten Sie: Die Verwaltungsgebühr kann für dieses Download – Produkt nicht rückerstattet werden.


Obtaining This Product

When your donation request has been approved, Stifter-helfen.de - IT for Nonprofits will send a message to your organization email address with instructions for obtaining and activating this product.

Norton_360_v6
pixx.io team

pixx.io team

pixx.io team
Voraussetzungen: 
  • Aktueller Browser (Firefox, Chrome, Internet Explorer)
  • Internetanbindung
Die übersichtliche Oberfläche ermöglicht die komfortable Arbeit mit Ihren Medien. Die Such- und Filterfunktion findet schnell die gewünschte Datei und befreit Sie von endlosen Klickpfaden durch den Server. Die Dateien können Sie einfach in das optimale Format für die jeweilige Zielanwendung konvertieren.
Verwaltungsgebühr: €18,00
IT-Report_download.jpg

PDF-Version IT-Report

Dateigröße der PDF-Version 7 MB.

Gebühr inklusive Versand: 12,00 € zzgl. 7% MwSt.

IT-Report_buch.jpg

Druckversion IT-Report

Schön gebundene Druckversion - 60 Seiten.

Gebühr inklusive Versand: 28,00 €  zzgl. 7% MwSt.

SuccessControl Box_neu.jpg

SuccessControl

SuccessControl Box_neu.jpg

Die CRM-Software SuccessControl bietet eine Adress- und Kontaktverwaltung mit CRM-Kontakthistorie, ein Rechnungsprogramm, Mahnwesen und Kassenbuch sowie einen Team-Kalender. Darüber hinaus gibt es eine direkte Anbindung an Microsoft Word, Outlook und Excel sowie die Möglichkeit, Daten direkt von oder nach Excel und Outlook zu im- bzw. exportieren. Die Software ist besonders geeignet für kleine und mittlere, gemeinnützige Organisationen.

Verwaltungsgebühr: €27,00
Tutanota-Logo_175px.png

Tutanota Outlook

Tutanota-Logo_175px.png

 

Voraussetzungen:

Verwaltungsgebühr: €8,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

Zusätzliche Benutzerlizenz easySYS Business Standard

easySYS_Produktbild_175.jpg

Die zusätzliche Benutzerlizenz von easySYS Business Standard bietet Ihnen Zugang zu allen Funktionen der Produktspende. Für jeden zusätzlichen Nutzer benötigen Sie eine eigene Benutzerlizenz.
Bitte beachten Sie: die Benutzerlizenz kann nur in Zusammenhang mit der Produktspende easySYS Business Standard genutzt werden.

Produktmerkmale:

Verwaltungsgebühr: €7,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

Zusätzliche Benutzerlizenz easySYS Business Service

easySYS_Produktbild_175.jpg

Die zusätzliche Benutzerlizenz von easySYS Business Service bietet Ihnen Zugang zu allen Funktionen der Produktspende. Für jeden zusätzlichen Nutzer benötigen Sie eine eigene Benutzerlizenz.
Bitte beachten Sie: die Benutzerlizenz kann nur in Zusammenhang mit der Produktspende easySYS Business Service genutzt werden.

Produktmerkmale:

Verwaltungsgebühr: €12,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

easySYS Business Service

easySYS_Produktbild_175.jpg

 

EasySYS ist eine schlichte und moderne Business-Software, die speziell für Kleinunternehmen, Startups und Selbständige konzipiert ist. Ganz einfach Angebote, Aufträge, Rechnungen, Zahlungen und Gutschriften, Kontakte, Kunden, Termine, sowie Produkte und Dokumente gemeinsam im Team verwalten. Die Lizenz für Business Service hat zusätzlich noch den Bereich Projekte und Milestones und eine Zeit-/Leistungserfassung im Paket.

 


 

Verwaltungsgebühr: €36,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

easySYS Business Standard

easySYS_Produktbild_175.jpg

 


Easysys ist eine schlichte und moderne Business-Software, die speziell für Kleinunternehmen, Startups und Selbständige konzipiert ist. Ganz einfach Angebote, Aufträge, Rechnungen, Zahlungen und Gutschriften, Kontakte, Kunden, Termine, sowie Produkte und Dokumente gemeinsam im Team verwalten. Da easySYS vollständig im Browser arbeitet, ist keine lokale Installation notwendig. Das integrierte Dashboard zeigt auf einen Blick Umsatzstatistiken, offene Aufgaben, die neuesten Kontakte, die nächsten Termine und mehr.


 

Verwaltungsgebühr: €24,00
Inhalt abgleichen