Multiple

Vereinsapp

Vereinsapp

Vereinsapp
Beschreibung: 

Eine Vereinsapp bietet neue Möglichkeiten moderner Kommunikation für den Verein - zwischen Ihren Mitgliedern, Partnern aber auch für Interessierte im Umfeld Ihres Vereinszwecks.

Was umfasst dieses Angebot einer Vereinsapp? Die Konzeption, Entwicklung, das Design, die Veröffentlichung, der Betrieb und die Beratung einer eigenen, nativen Android- und iOS-App (iPhone). Die App wird individuell auf der Basis Ihres Corporate Designs, Ihrer Webseite und Ihres Logos gestaltet. Ein sehr umfangreiches Modul-/Funktionsset mit interaktiven Modulen kann individuell ausgewählt und genutzt werden. Bei Bedarf können Änderungen oder Erweiterungen jederzeit über ein Web-Portal (Content-Management-System) selbst eingepflegt werden – ohne besondere IT-Kenntnisse haben zu müssen.

Dieses Angebot beinhaltet
  • App-Konzeption,
  • App-Entwicklung,
  • App-Design,
  • Veröffentlichung der App
  • Beratung für eine eigene, Android- und iOS-App, die individuell auf der Basis Ihres Corporate Designs, ggf. Ihrer Webseite und Ihres Logos gestaltet wird.

 

Vorteile für Non-Profit-Organisationen

Verwaltungsgebühr: €477,60
easySYS_Produktbild_175.jpg

Zusätzliche Benutzerlizenz easySYS Business Standard

easySYS_Produktbild_175.jpg

Die zusätzliche Benutzerlizenz von easySYS Business Standard bietet Ihnen Zugang zu allen Funktionen der Produktspende. Für jeden zusätzlichen Nutzer benötigen Sie eine eigene Benutzerlizenz.
Bitte beachten Sie: die Benutzerlizenz kann nur in Zusammenhang mit der Produktspende easySYS Business Standard genutzt werden.

Produktmerkmale:

Verwaltungsgebühr: €7,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

Zusätzliche Benutzerlizenz easySYS Business Service

easySYS_Produktbild_175.jpg

Die zusätzliche Benutzerlizenz von easySYS Business Service bietet Ihnen Zugang zu allen Funktionen der Produktspende. Für jeden zusätzlichen Nutzer benötigen Sie eine eigene Benutzerlizenz.
Bitte beachten Sie: die Benutzerlizenz kann nur in Zusammenhang mit der Produktspende easySYS Business Service genutzt werden.

Produktmerkmale:

Verwaltungsgebühr: €12,00
easySYS_Produktbild_175.jpg

easySYS Business Service

easySYS_Produktbild_175.jpg

 

EasySYS ist eine schlichte und moderne Business-Software, die speziell für Kleinunternehmen, Startups und Selbständige konzipiert ist. Ganz einfach Angebote, Aufträge, Rechnungen, Zahlungen und Gutschriften, Kontakte, Kunden, Termine, sowie Produkte und Dokumente gemeinsam im Team verwalten. Die Lizenz für Business Service hat zusätzlich noch den Bereich Projekte und Milestones und eine Zeit-/Leistungserfassung im Paket.

 


 

Verwaltungsgebühr: €36,00
userlike_logo_175.jpg

Userlike

userlike_logo_175.jpg

 

Userlike ist einer der führenden Live-Chat-Systeme für Websites. Live-Chat wird als Kontaktkanal immer beliebter und Untersuchungen belegen, dass Online-Anbieter mit Live-Chat als interaktiver und lebendiger wahrgenommen werden. Durch den bequemen Kontakt zu den Menschen hinter einer Website oder schlicht dem Kundenservice bauen potentielle User schneller Vertrauen auf. Betreuen Sie Ihre Website-Besucher in den entscheidenden Augenblicken, die darüber entscheiden, ob er sich für Ihr Angebot entscheidet oder weiterziehen wird.

Verwaltungsgebühr: €30,00
logo_altruja_175

Altruja Spendenformular inkl. Facebook-App

logo_altruja_175
Voraussetzungen: 
  1. Computer mit Internetzugang
Produktmerkmale: 
  1. Schneller und nahtloser Einbau in Ihre Webseite
  2. Datenschutz und sicheres Spenden mit SSL-Verschlüsselung
  3. Spenderdaten inklusive alles Lastschriftdaten für Sie zum Herunterladen
  4. Angabe Ihrer Kontonummer für Überweisungsspenden

Im Verwaltungsbereich Ihres Spendenformulars können Sie alle Spenderdaten, die für das Anfertigen Ihrer Spendenquittungen nötig sind, mit einem Klick zusammenstellen und in ein zusammenhängendes PDF-Dokument übertragen. So sparen Sie zusätzlich kostbare Zeit - mit den Altruja Online Spendenquittungen.

Anleitung zur Implementierung
Nachdem Sie Ihre Altruja Produktspende bei Stifter-helfen.at bestellt und die Verwaltungsgebühr überwiesen haben erhalten Sie  innerhalb von 5 Werktagen von Altruja eine E-Mail an Ihre registrierte Organisations-E-Mail Adresse  mit Informationen zur Aktivierung Ihres Online-Spendenformulars.

Anleitung zum Spendenerhalt
Als Zahlungsoption stehen Ihren Spendern folgende beiden Kanäle zur Verfügung:
  1. a. Zahlungsoption Banküberweisung:  Am Ende des Spendenprozesses wird die Kontoverbindung Ihrer Organisation eingeblendet, das Geld wird direkt an Sie überwiesen.
  2. b. Zahlungsoption Lastschriftverfahren: Sie erhalten die Kontodaten Ihrer Spender im CSV Format und können diese dann einfach gesammelt einziehen.
Bitte beachten Sie, dass es sich bei der IT-Spende von Altruja um die Einsteigervariante des Altruja Spendenformulars handelt. Spendenabwicklung via Kreditkarte ist beispielsweise nicht inklusive.
Mit dem Altruja Spendenformular bieten Sie den Besuchern  Ihrer Webseite die Möglichkeit online zu Spenden. Innerhalb von wenigen Minuten haben Sie das optimierte und preisgekrönte Altruja Spendenformular auf Ihrer Website eingebaut. Zusätzlich können Sie das Spendenformular mit der Altruja Facebook-App auch in Ihrem Facebook Account einbauen. Ihre Unterstützer können sicher und direkt online spenden. Sie gewinnen somit mehr Spenden und profitieren von einer digital aufbereiteten Spenderdatenliste.

Verwaltungsgebühr: €34,00
pc Anywhere.jpg

pcAnywhere 12.5 Host and Remote

Voraussetzungen: 

Hardware for Windows installation:

  1. 233-MHz (or higher) processor
  2. 128 MB or more RAM
  3. 35 MB available hard-disk space


Hardware for Macintosh installation:

  1. PowerPC G4/G5 or Intel processor


Software for Windows installation:

  1. Windows Vista Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise, Ultimate; Windows XP Home, Pro, Tablet, Media Center; Windows 2000 Pro, Server, Advanced Server; Windows Server 2008 Standard, Enterprise; Windows 2003 Server Standard, Enterprise
  2. Internet Explorer 6.0 SP1 or later


Software for Macintosh installation:

  1. Mac OS X v10.4 or later


Software for Linux installation:

  1. Red Hat Enterprise Linux ES and WS 3.0/4.0; SuSE Enterprise Desktop 9/10; OpenSuSE 10.0/10.1; SuSE Enterprise Server 9/10
  2. Java Runtime Environment 1.4.2 or later
  3. KDE or GNOME


Software for Web Remote:

  1. Java Runtime Environment 1.4.2 or later
  2. Internet Explorer; Firefox; Safari


Software for Mobile:

  1. Windows Mobile 2003 SP1; Pocket PC/Pocket PC Phone Edition or later pcAnywhere Host and Gateway are supported on Windows x64 (AMD64 or EM64T processors only) where applicable.
Produktmerkmale: 
  1. Security features such as mandatory passwords, logging, serialization, integrity checking, host address blocking, and FIPS 140-2 compliance help ensure that only authorized users have access to Symantec pcAnywhere host machines.
  2. The Symantec pcAnywhere Host Administrator enables administrators to start, stop, and configure pcAnywhere hosts from a central location; create configuration groups to remotely manage and configure multiple workstations on the network; and distribute configuration files simultaneously to multiple workstations on the network.
  3. The host invitation feature simplifies the process of hosts establishing a reverse connection from behind firewalls and NAT devices.
  4. A new quick-connect applet provides one-click access to frequently used features, preserves authentication, automatically deploys host software, and restarts stopped services.
  5. pcAnywhere 12.5 supports Windows Vista, Windows Server 2008, and Intel-based Mac systems.
Beschreibung: 

Symantec pcAnywhere provides secure remote access to computers and servers. It lets administrators quickly resolve helpdesk and server support issues and other users stay productive while they work away from the office. pcAnywhere 12.5 adds support for Windows Server 2008.

pcAnywhere allows a remote computer to connect to host computers through several channels, among them local area networks (LANs), wide area networks (WANs), and the Internet. The remote user can then work on the host computer as if sitting in front of it. The connection also allows files to be transferred between computers. This product includes both host and remote software.

pcAnywhere has several components:

  1. CrossPlatform allows access to and from computers that are running on Windows, Linux, or Mac OS X operating systems.
  2. Gateway lets users find and connect to computers that are behind a firewall, router, or other type of network address translation (NAT) device.
  3. Mobile lets users access computers and servers remotely from a mobile Pocket PC or Pocket PC Phone device.
  4. Web Remote allows connections through a Java-enabled web browser.

This product is identical to the version sold through the Symantec website and includes the standard support, renewal, and upgrade options available through Symantec with retail products.

Choose Carefully: The administrative fee for this downloaded product is not refundable.
DieVerwaltungsgebühr für dieses Download Produkt kann nicht rückerstattet werden.

Downloading the pcAnywhere Installation File: When your donation request has been approved, Stifter-helfen.de - IT for Nonprofits will send an email to your organization email address containing download instructions. The download size is about 286 MB.

Lizenzschlüssel sind für dieses Produkt nicht notwendig.

pc Anywhere.jpg
Tutanota-Logo_175px.png

Tutanota Premium 1-Year Subscription for Larger Organizations

Produktmerkmale: 

System requirements for the web interface are available from Tutanota.

System requirements for the mobile app are available on each device's app store: Android and iOS.
Beschreibung: 
Tutanota Premium is a secure web- and app-based email service that allows users to send and receive encrypted emails.
This donation includes up to 50 Tutanota user accounts, 1 GB of cloud storage, and 100 aliases. Existing subscribers can renew Tutanota Premium by requesting this product. See the Subscription Details tab for more information.

Benefits for Organizations

You can use Tutanota Premium to send encrypted emails from a mobile device or web browser.

Major Capabilities

Encrypted communications: Tutanota automatically encrypts all data on your mobile device, including your email messages and your contacts.

Open source: Tutanota is open-source software, allowing security experts to verify the code protecting your email messages.

Web and mobile access: You can access your Tutanota account from the free mobile app for iOS and Android or via a secure web browser.

Custom domains: Your email addresses can end in tutanota.com or a custom domain name.

Inbox rules: You can configure rules to move incoming emails to specific folders for your user account.



You can learn more on Tutanota's website.

Support


Email support is included.

Choose Carefully

The administrative fee for this product is not refundable, and the product cannot be exchanged.

Obtaining This Product


When Stifter-helfen.de approves your donation request, we will send a message to your organization email address with instructions for obtaining and activating this product.

Continuing Service After One Year

You may renew your subscription by requesting another product through Stifter-helfen.de each year before the subscription expires.

Previewing Tutanota

If you've participated in the free trial for Tutanota, you can request this product to activate your trial version.

 

Tutanota-Logo_175px.png
Tutanota-Logo_175px.png

Tutanota Premium 1-Year Subscription for Smaller Organizations

Voraussetzungen: 

System requirements for the web interface are available from Tutanota.
System requirements for the mobile app are available on each device's app store: Android and iOS.

Beschreibung: 

Tutanota Premium is a secure web- and app-based email service that allows users to send and receive encrypted emails.
This donation includes up to 10 Tutanota user accounts, 1 GB of cloud storage, and 100 aliases. Existing subscribers can renew Tutanota Premium by requesting this product. See the Subscription Details tab for more information.

Benefits for Organizations


You can use Tutanota Premium to send encrypted emails from a mobile device or web browser.

Major Capabilities


Encrypted communications: Tutanota automatically encrypts all data on your mobile device, including your email messages and your contacts.

Open source: Tutanota is open-source software, allowing security experts to verify the code protecting your email messages.

Web and mobile access: You can access your Tutanota account from the free mobile app for iOS and Android or via a secure web browser.

Custom domains: Your email addresses can end in tutanota.com or in a custom domain name.

Inbox rules: You can configure rules to move incoming emails to specific folders for your user account.



You can learn more on Tutanota's website.

Support

Email support is included.

Choose Carefully


The administrative fee for this product is not refundable, and the product cannot be exchanged.

Obtaining This Product

When Stifter-helfen.de approves your donation request, we will send a message to your organization email address with instructions for obtaining and activating this product.

Continuing Service After One Year

You may renew your subscription by requesting another product through TechSoup each year before the subscription expires.

Previewing Tutanota

If you've participated in the free trial for Tutanota, you can request this product to activate your trial version.

 

Tutanota-Logo_175px.png
Cisco ASA 5505 Security Plus Appliance

Cisco ASA 5505 Security Plus Appliance

Voraussetzungen: 

AC input voltage/frequency:

  • 100 to 240 V
  • 1.8 A
  • 50 to 60 Hz
Environmental constraints:
  • Operating temperature: 32 to 104°F (0 to 40°C)
  • Storage temperature: -13 to 158°F (-25 to 70°C)
  • Operating/storage relative humidity: 5 to 95 percent (noncondensing)
  • Operating altitude: 0 to 9,840 feet (3,000 meters)
  • Storage altitude: 0 to 15,000 feet (4,572 meters)
Produktmerkmale: 

The ASA5505-SEC-BUN-K9 is a Cisco ASA 5500 Series firewall. It provides advanced security and networking services for small and medium-sized organizations.

This donation includes:

  • Cisco ASA 5505 Security Plus appliance (ASA5505-SEC-BUN-K9) with AC power supply
  • Product software CD-ROM and documentation
  • Cables: power cord, two RJ-45 Ethernet cables, and RJ-45 to DB-9 console cable
  • Installation hardware: rack-mount brackets and screws and self-adhesive feet for desktop mounting

Benefits for Organizations

If you have advanced Cisco networking experience or access to a consultant, you can use the Cisco ASA 5505 security appliance to:

  • Protect your organization against Internet threats
  • Reduce travel by supporting remote workers or branch connections with VPN connections

Product Specifications

Each device meets the following specifications:

  • Stateful inspection throughput (max): 150 Mbps
  • Concurrent sessions: 25,000
  • IPsec VPN peers: 25
  • Cisco Cloud Web Security users: 25
  • AnyConnect Premium VPN peers: 2 (expandable to 25 with optional license from Stifter-helfen.de)
  • Virtual interfaces (VLANs): 20 (trunking enabled)
  • High availability services: Active/Standby
  • Security contexts (virtual firewalls): Not available
  • Memory: 512 MB
  • Integrated network ports: 8 Fast Ethernet (includes two Power over Ethernet ports)
  • Expansion slot: 1 Secure Services Client (SSC) slot

More information about this product is available on the Cisco website.

License Upgrades Available

You can request license upgrades for this device through Stifter-helfen.de - IT für Non-Profits.
Cisco 5500 Series AnyConnect Premium 25-User SSL VPN Licenses: Software-based license for supporting 25 SSL VPN users.

Support

Cisco will provide five years of hardware and software service and support ("SMARTnet") for this product.

Obtaining This Product

Stifter-helfen.de - IT for Nonprofits might request additional information to verify that your organization matches the Cisco philanthropy guidelines. When your request has been approved, you will receive a confirmation email from Stifter-helfen.de - IT for Nonprofits. Your product will be delivered within eight weeks. For details, see the Overview of the Cisco Donation Program.

Beschreibung: 
Der ASA5505-SEC-BUN-K9 ist eine Firewall der Cisco ASA 5500 Serie. Er bietet erhöhte Sicherheit und Netzwerk-Dienste für kleine und mittelgroße Organisationen
Cisco ASA 5505 Security Plus Appliance
Inhalt abgleichen